Klachten

We doen ons uiterste best om ons prachtige rundvlees in topconditie aan je te leveren. Omdat we verse producten leveren, en deze een beperkte houdbaarheid hebben, heb je geen recht op herroeping. Je kunt je bestelling dus in principe niet retourneren (bekijk ook de pagina retourneren).

Mocht het toch voorkomen dat je om welke reden dan ook ontevreden bent over de bestelling, meld dit dan bij ons via info@lacarne.nl of 038-2022172. We vatten de koe bij de horens en gaan we op zoek naar een passende oplossing.

Extra garantie

We kunnen het ons haast niet voorstellen, maar mochten we er samen niet uitkomen, dan kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Andere vraag? Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact op via onze klantenservice.